Kassasystemen voor broodjeszaken
EasyServed is een online bestelplatform dat we helemaal kunnen personaliseren voor jouw broodjeszaak.
Stel je menu open voor online bestellingen. Op die manier kunnen je klanten alvast vooraf hun keuze maken, sausjes kiezen en afrekenen. Jij bepaalt zelf de beschikbare afhaalmomenten of kiest ervoor om eventueel leveringen aan te bieden. Je verbetert de ervaring die klanten hebben bij jouw broodjeszaak, want wachttijden worden korter en een maaltijd bestellen wordt makkelijker dan ooit!
Wil jij ook je gepersonaliseerde online bestelplatform voor jouw broodjeszaak?
Wij installeren jouw digitale bestelomgeving. Binnen 24 kan je starten met het ontvangen van online bestellingen!
Online bestellen en afhalen
Met EasyServed start je heel eenvoudig jouw eigen bestelwebsite. Laat klanten hun bestelling plaatsen via computer, tablet of smartphone, die ze nadien komen afhalen of jij laat laat bezorgen. De bestellingen komen rechtstreeks binnen in jouw kassasysteem voor een vlotte verwerking en opvolging.
Gasten ontvangen op locatie? Dan bied je QR-bestellen aan. Je gasten scannen vanaf de tafel een QR-code die hen doorstuurt naar jouw eigen bestelsite!
Vaste touchscreen kassa
Koppel de bestelmodule meteen aan een 15 inch vast kassasysteem voor horecazaken.
- 15 inch touch screen
- Duidelijke interface
- Verwijder functies die je niet gebruikt
- Makkelijk in gebruik
Jouw eigen bestelkiosk
Plaats een self service kassa aan de inkom en laat je klanten meteen hun maaltijd kiezen zonder dat jij tijd verliest of extra personeel moet inschakelen. Dit systeem helpt je om efficiënt en snel te werken.
De kassa beschikt over een groot en duidelijk scherm waar jouw producten worden weergegeven. Via het touchscreen kan je snel en overzichtelijk navigeren doorheen de producten. Door het kopppelen van een scanner en betaalterminal kunnen klanten ook zelf hun producten inscannen en elektronisch betalen. Heb je interesse in deze kassa voor jouw zaak? Contacteer ons voor de mogelijkheden op maat van jouw zaak.
- Verlies geen tijd met het opnemen van bestellingen
- Mooie interface waar klanten hun bestelling kunnen ingeven
- Directe verbinding met je keuken personeel
- 15 inch touch screen
DEAL
= Bestelwebsite + QR-code
Plaats een QR code aan je deur of op de tafels. Wanneer je klanten de QR code scannen, komen ze meteen op jouw digitaal bestelplatform terecht waar ze een bestelling kunnen plaatsen.
- Coronaproof oplossing
- Overzichtelijk en makkelijk kassasysteem voor horecazaken
- Laat klanten bestellen terwijl ze wachten
Voorraadmodule
Met de deze voorraadmodule hou je een overzicht over je voorraden. Je stelt een minimumvoorraad in waarna het systeem waarschuwt van zodra deze minimum bijna is bereikt. Zo blijft je de belangrijkste producten steeds op voorraad hebben. Via deze module kan je leveranciers heel eenvoudig alle bestellijsten bezorgen waardoor je minder tijd verliest binnen het bestelproces.
Info aanvragenAndere softwaremodules
& extra pakketten
Breid jouw kassasystemen voor broodjeszaken uit en wees voorbereid op de toekomst. Het EasyServed bestelplatform biedt de mogelijkheid om eindeloos te combineren. Zo kan je jouw kassasysteem helemaal optimaliseren tot het perfect past bij jouw werkwijze en noden.
- Voorraadmodule voor broodjeszaken: de voorraadmodule houdt jouw actuele voorraad bij. Stel de module in om te bepalen hoeveel voorraad je gebruikt per bestelling. Zo weet je meteen wat de huidige toestand van je voorraad is. Je stuurt trouwens ook snel en makkelijk je bestellingen door naar je leverancier.
- Bonmodule: deze optionele module zorgt ervoor dat iedere bestelling meteen digitaal wordt doorgegeven aan het keukenteam. Je hoeft niet langer bestellingen op te schrijven en manueel door te geven.
- Supplementenmodule: extra sausjes op het broodje of liever extra pepertjes? Met de supplementenmodule kunnen je klanten extraatjes toevoegen aan hun broodje of bestelling.
- Digitale loyalty module voor horeca: de loyaltymodule kan gebruikt worden als digitale klantenkaart. Beloon je vaste klanten voor hun vertrouwen door extra’s of kortingen aan te bieden wanneer jij dat wil.
Digitale kassasystemen voor broodjeszaken
Wil je wachttijden verkorten en je klanten sneller van dienst zijn? Door een digitaal bestelplatform te installeren, kunnen jouw klanten alvast hun maaltijd selecteren, bestellen en afrekenen voordat ze bij je in de broodjeszaak staan. Ze kiezen een vrij afhaalmoment en jij hoeft alleen nog maar de bestelling mee te geven!
Digitaal bestelplatform voor pitazaken: 35€ per maand.
Installatie en setup gratis!
Wat mag je verwachten?
- Gepersonaliseerd bestelplatform voor jouw broodjeszaak
- Jouw menu, prijzen en supplementen
- Ontvang meteen de betaling
- Alle betaalmogelijkheden zijn automatisch geïntegreerd
- Kies zelf afhaalmomenten en hoeveelheid bestellingen per tijdstip
- Stel eventueel een mogelijkheid voor levering in (gratis of tegen betaling)